Nuffnang

Saturday, September 4, 2010

Entrepreneurial Excellence@Usahawan Cemerlang

This book was written to help entrepreneurs and Malay traders to be more advanced in the business. This book should be read by existing and potential entrepreneurs because this book discusses the necessary steps for successful entrepreneurs.

In addition, this book also discusses aspects of the errors and weaknesses that need to be taken seriously by businessmen as well as providing ideas and practical guidance to traders.In this book also provides guidance for business excellence as well as educating entrepreneurs be entrepreneurs who excel in the world and the hereafter.


Buku ini ditulis untuk membantu usahawan dan peniaga melayu agar lebih maju dalam perniagaan. Buku ini perlu dibaca oleh usahawan dan bakal usahawan kerana buku ini membincangkan mengenai langkah yang perlu dilakukan usahawan untuk berjaya.

Selain itu juga, buku ini turut membincangkan aspek kesalahan dan kelemahan yang perlu diambil berat oleh peniaga serta memberi idea dan panduan praktik kepada peniaga. Di dalam buku ini juga memberi panduan untuk menjadi usahawan yang cemerlang disamping mendidik usahawan menjadi usahawan yang cemerlang di dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment